Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

Ανάλαφρες χαλαρές μπλούκλες!!!!!!

Γειάααα σας  κορίτσια....πως είστε?
Το ξέρω έχω μέρες να κάνω post αλλά δεν έβρισκα χρόνο...Λοιπόν σε αυτό το post θα σας γράψω πως να δημιουργήσετε έυκολα ανάλαφρες χαλαρές μπούκλες!!!
Οι ανάλαφρες ,χαλαρές μπλούκλες  είναι σέξι όλο τον χρόνο.Για να τις δημιουργήσετε ,περάστε ένα προιόν* για μπούκλες σε νωπά μαλλιά κι συνεχίστε με ένα ψαλίδι για μπούκλες,προτείνω να χωρίσετε τα μαλλία σας σε 5-6 τούφες αναλόγως αν έχετε πολλά και μέτα να χρησιμοποιήσετε ψαλίδι μαλλιών.Αν όμωσ θέλετε κάτι πιο εύκολο,και πιο απλό (καθημερινό),απλά μετα το προιόν χωρίζεται τα μαλλιά σας στην μέση και τα πλέκεται σε 2 μεγάλες πλεξούδες(σε αυτο το σημείο αν κάνεται μια γαλλική κοτσίδα η ακόμα και δύο μια δεξιά και μια αριστερά θα γίνουν ακόμα πιο φοβερά πιστέψτε με) ,καλύτερα είναι αυτο να το κάνετε αφού λουστείτε πρίν πάτε για ύπνο για να τα ξετυλίξεται το πρωί.Το δέτερο εγώ το κάνω σχεδόν κάθε μέρα το πρώτο που είναι πιο πολύπλοκο το κάνω οταν θέλω να πάω κάπου πιο ξεχωριστά και δεν θέλω α είμαι οπώς κάθε μέρα... Εγώ τα προιόντα* που χρησιμοποίω πριν αυτές τις διαδικασίες είναι 2(καταρχήν εδώ να προσθέσω ότι εσείς οτι προιόντα θέλετε βάζετε απλά λεω εγώ πια προτιμώ ) ,το πρώτο είναι της garnier-''fructis style extreme gel hard'' είναι ζελέ με κράτημα 5 και είναι αυτό :

και το άλλο είναι το wellaflex αυτό που έχει φούξια και είναι αφρός με κράτημα 2 και είναι αυτο:
Εχω να πώ ότι και τα δύο προιόντα με ικανοποιούν πάρα πολύ και  είναι πολύ καλά γενικά ,μυρίζουν και τα δύο υπέροχα .Τώρα το αν θα διαλέξεται εσείς για τα δικά σας μαλλία ζελέ ή αφρό είναι καθαρά δικό σας θέμα !!!Το αποτέλεσμα θα είναι κάπως έτσι ,την δεξία φώτο αν θέλετε κάτι τέτοιο θα το πετύχεται αν χρησιμοποιήσετε ψαλίδι μαλλιών ένω όπως είναι αριστέρα έτσι θα τα πετύχεται με τίς κοτσίδες οτι και να κάνετε πρίν μην ξεχάσεται σε βρεγμένα μαλλια τα βάλετε καποιο πριόν ζελέ ή αφρό.
Θέλω να το δοκιμάσεται και να μου πείτε την γνώμη σας (πως βγήκαν στα μαλλία σας)αν και είμαι σίγουρη οτι θα σας αρέσουν πάρα πολύ και μέτα θα τα φτίαχνετε συνέχεια όπως εγώ!!!!!!!!
Φιλάκιαααα,θα τα πούμε σε επόμενο post :) <3

4 σχόλια:

  1. Πολύ βολικό και κομψό χτένισμα!Το χειμώνα το προτιμώ συχνά! Είμαι το νέο σου μέλος και θα χαρώ να επισκεφτείς και συ το blog μου Φιλιά
    Μαρία
    http://inbeautywonderland.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν μου αρέσει το ίσιο μαλλί γιατί πιστεύω ότι δεν μου πάει αλλά έχω τρέλα με τις μπούκλες αλλά να είναι επιμελώς ατιμέλιτες όχι λες και έχεις βγει από το κομμωτήριο! Συνήθως μπούκλες κάνω τα μαλλιά μου! Είτε χρησιμοποιώ το σίδερο και τις γυρίζω είτε με τα χέρια απλά τα τυλίγω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου προτεινω να το δοκιμασεις,πιστευω οτι ειναι αυτο που 8ες !!!!

      Διαγραφή