Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2012

Τέλειααα νυχάκια με σχέδιο σκυλάκι!!!!!!

Γειάααα σας κορίτσια ,τι κάνετε?
Εγώ είμαι πολύ καλά , έχω μέρες να σας κάνω κάποιο ποστ το ξέρω αλλά έχω πολύ διάβασμα ,και καταλαβαίνεται τελευταία χρονιά φέτος τα δίνω όλα!!!
Λοιπόν σε αυτό το post θα σας δείξω με 4 ευκολα βήματα πως να κάνετε σχέδιο στα νυχάκια σας σκυλάκι ,είναι πολύ ευκολο πιστέψτε με ;)
[αα μην ξεχάσω επειδή εγώ δεν έχω πινελάκια για σχέδια χρησιμοποίησα οδοντογλυφίδες ;) ]
Αυτό εδώ είναι το σχεδιάκι !!!
Είναι απλό αν και φένεται πολύπλοκο ,απλά κάντε μαι δοκιμή και θα πιστείτε ;) Εαν τα κάνετε βήμα-βήμα όπως σας δείχνω θα σας πετύχουν σιγούρα,επίσης εγώ έχω διαλέξει γαλάζιο και άσπρο και μάυρο εντάξει για (ματάκια ,μυτόυλα,και στόμα) εσέις μπορείτε να διαλέξεται άλλους συνδυασμούς π.χ. μπλε με γαλάζιο, φούξια με ροζ , ροζ με μοβ κ.ά.
Θα τα ξανά πούμε σε επόμενο post ,ελπίζω να σας άρεσε και να το δοκιμάσεται ,μην ξεχάσετε να αφήσετε το σχόλιο σας από κάτω θα χαρώ πολύ να δώ την γνώμη σας..............
Φιλάκιααααα πολλάααα :* <3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου