Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

ECHO κρέμα χεριών

Γειά σας κορίτσιαααα !!!!!!!!!!!
Σήμερα θα σας μιλήσω για την αγαπημένη μου κρέμα χεριών που είναι και η καλύτερη που έχω δοκιμάσει .Την ανακάλυψα μέσω της αδερφής μου η οποία παίρνει βαφές για τα μαλλιά της μάρκας ECHO που θα την βρείτε στα σούπερ-μάρκετ και μαζί με την βαφή που είναι αρκετά οικονομική (4,90) , δίνουν δώρο κάποιο προίον π.χ. κρέμα χεριών , σαμπουάν , κρέμα σώματος...Και κάπως έτσι ανακάλυψα την κρέμα αυτή έχω πάρα πολύ καιρό που την χρησιμοποιώ προσφέρει φροντίδα και προστασία όπως γράφει και η συσκευασία ,ξέχασα να σας πώ και το κυριότερο έχει ΥΠΕΡΟΧΟΟΟΟ άρωμα πραγματικά υπέροχο όμως .Περιέχει εκχύλισμα ελιάς ,βιταμίνη E και Aloe Vera και έχει 75ml.Έχω πάθει εμονή με αυτή την κρέμα ειλικρινά τη βάζω συνέχεια κατα την διάρκεια της ημέρας,έχω δει αρκετή βελτίωση στο δέρμα των χεριών μου επίσης δεν είναι λιπαρή και απορρόφαται αμέσως , πολύ καλό αυτό ;) .
Συγνώμη για την φωτογραφία  απλά η κάμερα μου χάλασε και έτσι έψαξα στο internet , και βρήκα αυτή .... Κάπου εδώ εγώ πρέπει να σας αφήσω λέγοντας και κάτι τελευταίο ΤΡΕΞΤΕ να την δοκιμάσετε!!!!!!!
Θα τα πούμε σύντομα....Φιλάκιααααα :) <3

4 σχόλια:

  1. Δεν την έχω δοκιμάσει γιατί έχω ήδη μία αγαπημένη αλλά θα την έχω υπόψη μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με την πρώτη ευκαιρία δοκίμασε την, και θα με θυμηθείς!!!!! :)

      Διαγραφή
  2. Αυτη την εταιρια την ανακαλυψα τυχαια απο τη γιαγια μου που της ειχαν δωσει δωρο με τις βαφες μαλλιων, μια μασκα.. την εδωσε σε εμενα γτ δεν την ηθελε. Την εχω λατρεψειιι.. θα δοκιμασω και την κρεμα χεριων. Νομιζω πως θα την αγαπησω και αυτη.. δεν περιεχουν και παραμπενς.. η μασκα κανει μονο2,5€ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ψάχνω τη συγκεκριμένη κρέμα χεριών αλλά δεν τη βρίσκω. Μπορείτε να με κατευθύνετε; Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή