Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

~Summer makeup look~

Γειααα σας κοριτσια! Λοιπον σε αυτο το ποστ θα σας δειξω το αγαπημενο μου μακιγιαζ τωρα για το καλοκαιρι!

Ειναι αυτο εδω, απλο για να γινει αλλα τελειο σαν αποτελεσμα! Αχικα εβαλα την βαση μου,επειτα απλωσα με ενα πινελακι σε ολο το κινητο βλεφαρο μια μπεζ σκια απο την παλετιτσα μου ,το επομενο βημα ηταν να τονισω την εξωτερικη γωνια του ματιου με ενα αλλο πινελακι απλωνοντας μια καφε (ανοιχτη) σκια, μετα εβαλα λιγο πιο ανοιχτοχρωμη μπεζ σκια απο την προηγουμενη στην εσωτερικη γωνια του ματιου και κατω απο τα φρυδια για να δωσει περισσοτερο λαμψη , τα 3 τελευταια βηματα- eyeliner μπορειτε να κανετε την γραμμη οσο χοντρη η αντιστοιχα οσο λεπτη θελετε , ενα πετρολ μολυβι..... και φυσικαααα το αγαπημενο μου βημα - -ΜΑΣΚΑΡΑ- - ....Ετοιμοοοο, αυτο ηταν (στα χειλι μου χρησιμοποιησα ενα ανοιχτο κοραλι μολυβι ).


Ελπιζω να σας αρεσε ! Αν θελετε να ξανα κανω κατι παρομοιο αφηστε απο κατω σχολιο!
Θα τα πουμεε συντομααα! Φιλιααααα :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου