Σάββατο 20 Ιουλίου 2013

# TAG # Για ποιο λογο βαφομαι???

Γεια σας κοριτσια <3...Χαιρομαι πολυ που μερα με την μερα βλεπω νεα μελη στο μπλογκ μου :D αυτο με κανει να σκεφτομαι καθε λεπτο πιο θα ειναι το επομενο ποστ μου, σας ευχαριστω πολυ <3 :)..Επισης αν θελετε κατι συγκεκριμενο να κανω απλα πειτε μου απο κατω στα σχολια και θα γινει πραξη ή οτιδηποτε και αν θελετε να με ρωτησετε μην διστασετε .. Στο σημερινο ποστ λοιπον σας εχω ετοιμασει ενα ταγκ , το οποιο το εχω δει απο πολλες κοπελες στο youtube που κανουν βιντεο και ηθελα να το κανω και εγω (εστω και σε ποστ).
1.Βαφεστε καθε μερα?  Σχεδον καθε μερα θα ελεγα , δηλαδη αν βγω απο το σπιτι..
2. Αν βαφεστε το πρωι, μεχρι ποτε κρατατε το μακιγιαζ σας? Ξεβαφεστε το μεσημερι και ξαναβαφεστε η οχι?  Εαν βαφτω το πρωι και το απογευμα δεν εχω να παω πουθενα προφανως και κραταω το μακιγιαζ μου μεχρι οταν γυρισω στο σπιτι..Αλλα αν βαφτω το πρωι και το απογευμα πρεπει να παω καπου ξεβαφομαι και ξαναβαφομαι .
3. Αν δεν εχετε να βγειτε απο το σπιτι, βαφεστε για να ειστε βαμμενες μεσα στο σπιτι? Οχι , εκτος και αν περιμενω καποιον.... επισης ορισμενες φορες βαφομαι απλα ετσι για να τεσταρω καποιο μακιγιαζ πανω μου.
4. Βγαινετε ποτε εξω πχ σε κλαμπ, σε γαμο, για καφε χωρις να ειστε βαμμενες?  Οχιιι ποτεεεε! . Οταν πηγαινω για καφε σιγουρα και μπορει να ειναι λιγο πιο ηπια τα πραγματα αλλα οχι και τελειως αβαφτη.
5. Πως νιωθετε αν ειστε εξω και κυκλοφορειτε αβαφες? Πιο μικρη ενιωθα πολυ ασχημα να κυκλοφορησω αβαφτη αλλα απο την σχολικη χρονια που μας περασε αλλαξα ... λογω περιορισμενου χρονου και λογω οτι εδινα πανελληνιες και να ηθελα δεν προλαβαινα ....οποτεε φορουσα απλα το χαμογελο μου τις περισσοτερες φορες (για σχολειο,φροντιστηριο) και εβγενα.
6. Νιωσατε ποτε οτι ο κοσμος σας φερετε διαφορετικα οταν ειστε βαμμενες η αβαφες η βαμμενες με ενα συγκεκριμενο τροπο?  Σιγουραα οταν ειμαι βαμμενη βλεπω μια αλλη αντιδραση στα προσωπα των αλλων , γενικα πιο πολλα βλεματα πανω μου ειτε γυναικεια ειτε αντρικα, περισσοτερη προσοχη ! Οταν ειμαι αβαφτη απλα φαινομαι μικροτερη και μου φερονται πιο γλυκα-πιο  ευγενικα!
7. Αν σας απαγορευαν να βαφτειτε, ποσο θα αλλαζε η καθημερινοτητα σας?  Μμμ, θα αλλαζε αρκετα μπορω να πω γιατι μου αρεσει παρα πολυ το μακιγιαζ και μου αρεσει παρα πολυ να βαφομαι , χωρις αυτο βεβαια να σημαινει οτι δεν θα μπορουσα να το κανω- η οτι δεν θα μπορουσα να ''επιβιωσω''.
8. Τι ειναι αυτο που θεωρειτε απαραιτητο για να βγειτε εξω απο το σπιτι (μακιγιαζ, χτενισμα, ρουχα καθαρα,παπουτσια γυαλισμενα, κτλ) Διαλεξτε τι θα μπορουσατε να παραλειψετε? Για εμενα απαραιτητη ειναι η καθαριοτητα , επειτα βαζω το μακιγιαζ, μετα το χτενισμα και τελευταιο τα γυαλισμενα παπουτσια ...Αυτο που καλλιστα θα μπορουσα να παραλειψω ειναι τα γυαλισμενα παπουτσια.
9. Ποια η γνωμη σας για τις κοπελες που βαφονται ακομα και για να πανε στο σουπερμαρκετ? αν ειστε μια απο αυτες, εξηγηστε μας το σκεπτικο σας?  Γενικοτερα αν ειναι να παω μονο σουπερμαρκετ και ειμαι τελειως αβαφη κατι θα βαλω ,δηλαδη μονο μασκαρα αλλα και χωρις αυτη βγαινω , αν ειμαι βαμμενη απο πριν και επειτα πρεπει να παω σουπερμαρκετ -οχι δεν ξεβαφομαι. Η γνωμη μου για αυτες τις κοπελες ειναι οτι αφου τους αρεσει ας κανουν οτι αυτες θελουν και δεν εχω απολυτως κανενα προβλημα μαζι τους , επισης με αυτο δειχνουν οτι θελουν να ειναι ομορφες οπου και αν βρισκονται και προσεχουν τον εαυτο τους..
10. Ποια η γνωμη σας για τις κοπελες που δεν βαφονται σε καθημερινη βαση και βαφονται μονο μια στο τοσο ( χριστουγεννα, γαμοι κτλ)?  Πιστευω οτι αυτες οι κοπελες θα επρεπε να περιποιούνται λιγο περισσοτερο τον εαυτο τους ...αλλα εν παση περιπτωση δεν εχω κανενα προβλημα με τις κοπελες ειναι αποψη τους να κανουν οτι αυτες επιθυμουν.

Αυταα απο μενα και για σημερα ,ελπιζω να σας αρεσε!
Θα τα πουμε συντομα :) Φιλακιαααα!!! <3

6 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο tag! Το εκανα κι εγώ αμέσως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. geia s molis se anakalipsa :) poli wraio tag, skeftomai na to kanw k gw :) an thes perna mia volta k apo mena, tha xarw poli na ta poume k apo kei :) kissess!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο, θα κάνω μια προσπάθεια και εγώ! :)
    xx
    http://thecosmicsecret.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή