Δευτέρα 14 Απριλίου 2014

LOVIE makeup products ♡

Γεια σας κοριτσια...
Ειμαι εδω με ενα ποστ για τα καλυντικα της Lovie .Προκειται για μια ελληνικη εταιρια με οικονομικα καλυντικα , ας δουμε τι εχω εγω στη συλλογη μου απο Lovie!

Οπως βλεπετε εχω 4 κραγιον , εκ των οποιων το ενα ειναι απο την παλια σειρα , τα νουμερακια ειναι : 1, 34, 38, 51. Μια μασκαρα μπλε και ενα ρουζακι το νουμερο 4.Τα κραγιον κοστιζουν 2 ευρω το καθε ενα καθως και η μασκαρα , το ρουζ δεν θυμαμαι αλλα και αυτο καπου στα 2-3 ευρω. Παμε να τα δουμε ομως λιγο πιο αναλυτικα!











Μμ ναι εδω εκανα ενα λαθος γιατι ξεχασα να σας δειξω στο χερι μου το νουμερο 51 που ειναι απο την παλια σειρα... αλλα εχω το ρουζ και τα 3 κραγιονακια. Ξεκινωντας με το ρουζ εχω να σας πω οτι δεν ενθουσιαστηκα γιατι εχει πολυ shimmer και γυαλιζει αρκετα, βεβαια η αποδοση του ειναι εξαιρετικα καλη , καλο ρουζακι αλλα οχι για καθε μερα,οσο για την συσκευασια του ετσι και ετσι. Και παμε στα κραγιον ωπου ολα ειναι ημιματ δηλαδη ειναι και ενυδατικα λιγο , καλης διαρκειας και με πολυ καλη αποδοση..Το Νο.1 ειναι το αγαπημενο μου κραγιον το εχω παρει αλλες 2 φορες απο την παλια σειρα εχει μια πολυ ωραια μπισκοτενια μυρωδια και ειναι το τελειο nude χρωμα.Το Νο.34 ειναι το ροζ της Barbie και εχει πιο φρουτενια και λουλουδατη μυρωδια ,δεν το εχω φορεσει πολλες φορες ακομη γιατι περιμενω να μαυρισω. Το Νο.38 ειναι ενα κοραλι-ροζ κραγιον αρκετα φωτεινο το αδικει η φωτογραφια πολυ και αυτο μυριζει φρουτενια-λουλουδατα.Οσο για την καινουρια συσκευασια ενταξει δεν εχω να πω κατι , τρελαθηκα μου αρεσει παρα πολυ(και δεν ανοιγουν στην τσαντα τα κραγιον οπως με την παλια συσκευασια).Τελος το Νο.51 με την παλια συσκευασια που δεν σας το εχω στο χερι μου ειναι ενα nude καφε χρωμα που το πηρα γιατι μου θυμιζε το Νο.1 αλλα οταν το φορεσα στα χειλι ,αθλιο-απογοητευτηκα... δεν το εχω φορεσει ποτε , ισως τωρα το καλοκαιρι με το μαυρισμα να φαινεται καλυτερα.

Το τελευταιο προιον που εχω απο τη Lovie ειναι αυτη εδω η μασκαρα .Ειναι ενα προσφατο αποκτημα και ειναι λιγο fail , διοτι καθως ειχα παει να παρω μια μασκαρα το πρωτο που μου συναιβει ηταν να μου πει η πωλητρια οτι σταματησαν την μασκαρα της Amy's Cosmetics (εμεινα και την κοιτουσα , της κανω τι εννοειται????...εχω κανει ποστ οτι ειναι η αγαπημενη μου και τι περνω χρονια τωρα).Το δευτερο : λεω οκ ας παρω να δοκιμασω μια αλλη και ειδα αυτη κλειστη η οποια δεν ειχε μπλε αυτοκολλητο να καταλαβω οτι ειναι μπλε και τη πηρα ...οταν πηγα σπιτι και την ακοιξα ομως ειδα οτι ηταν μια ωραιοτατη μπλε ηλεκτρικ μασκαρα .Εν τελει την κρατησα αλλα δεν την εχω δοκιμασει ακομη .





Αυτααα λοιπον απο μενα ,ελπιζω να μην σας κουρασα και να σας φανηκε ενδιαφερον. Εσας ποια ειναι η αποψη σας για αυτη την εταιρια ? εχετε καποια στη συλλογη σας?Θα χαρω πολυ να μου αφησετε σχολιο απο κατω..
Θα τα πουμε συντομα!
Φιλακιαα <3

6 σχόλια:

  1. Μ αρέσει πολύ έχω 2 κραγιόν από την σειρά που είναι πιο σταθερά και μου αρέσουν!!
    Πρόσφατα πήρα και ένα μπρονζερ που μυρίζει σοκολάτα!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα κραγιονακια τους ειναι λατρεια και για την τιμη τους ειδικα !!!Αχ μην με βαζεις σε πειρασμους γιατι αυριο θα παω μια βολτα στην αγορα!!! :D

      Διαγραφή
  2. Αγαπώ Lovie και ειδικά τα κραγιόν τους!!!Έχω 10-11!Η μάσκαρα δεν μου άρεσε καθόλου..Δεν αφήνει μπλε χρώμα στις βλεφαρίδες :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπιζω να τα κανω και εγω τοσα συντομα....Ωχ αληθεια?!

      Διαγραφή
  3. H lovie αν και εχει οικονομικα προιοντα μπορεις να βρεις πολυ καλα πραγματακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή