Κυριακή 19 Απριλίου 2015

Empties #1

Καλησπερα κοριτσιαα..

Ειμαι εδω με κατι πρωτοτυπο για το blog, θα κανω πρωτη φορα empties,δηλαδη προιοντα που εφτασα στο τελος τους η εληξαν .Τα μαζευω εδω και καιρο οποτε ειναι αρκετα, μου αρεσει πολυ σαν ιδεα διοτι εχουν τελειωσει τα προιοντα οποτε υπαρχει μια ολοκληρωμενη αποψη, θα βαζω και μια βαθμολογια που θα ισχυει για το καθε προιον στο τομεα του . 

  •  Η πρωτη αδεια συσκευασια ειναι ενα γαλακτωμα ντεμακιγιαζ απο την Garnier το οποιο το εχω αγορασει παρα πολλες φορες και εχω μεινει αρκετα ευχαριστημενη. Εδω θα βρειτε αναλυτικο ποστ --> http://beautybyxara.blogspot.gr/2014/07/review-garnier.html , του βαζω 8/10.
  • Επειτα ενα σαμπουαν ενδυναμωσης κατα της τριχοπτωσης απο Foltene, ειναι ενα προιον ακρως φιλικο για τα μαλλια μας διοτι δεν περιεχει S.L.E.S. Μου αλλαξε τελειως τα μαλλια μου ,η τριχα εγινε πιο σκληρη και γενικα τα μαλλια πιο πυκνα, μακρυναν γρηγορα και πανω απ'ολα δεν ειδα να ξανα βγουν τα μαλλια μου , δεν εκανε σχεδον αφρο αλλα καθαριζε τα μαλλια εγω βεβαια το χρησιμοποιουσα συνδυαστικα με αλλο .Σιγουρα του βαζω 10/10 ειδα τρομερη διαφορα αλλα ειναι και το μονο που εχω δοκιμασει στο τομεα του.
  • Γαλακτωμα καθαρισμου για ολους τους τυπους δερματος απο Erre due για ματια και προσωπο .Η συσταση του ειναι τρομερα απαλη , αφαιρει χωρις δυσκολια και τσουξιμο το μακιγιαζ ,επισης αφηνει μετα το δερμα σαν να εχετε βαλει ενυδατικη, 9/10.
  • Για τα τρια προιοντα της Bioten εχω κανει αναλυτικο review --> http://beautybyxara.blogspot.gr/2014/04/bioten-review.html τα αγαπω τα περνω και τα ξανα περνω ειδικα το gel καθαρισμου και το ντεμακιγιαζ. Στο gel καθαρισμου 9,5/10, στο ντεμακιγιαζ ματιων7/10, και στην κρεμα προσωπου 7/10.
  • Κρεμα προσωπου απο Garnier , θα βρειτε αναλυτικο ποστ εδω --> http://beautybyxara.blogspot.gr/2014/11/review-garnier-hydra-match.html πολυ λιπαρη κρεμουλα , αξιολογη αλλα δεν νομιζω να την ξανα παρω 6/10.
  • Το υπερ-λατρεμενο concealer απο Maybelline το fit me , το εχω παρει 5-6 φορες δεν το εχω αλλαξει απο τοτε που το δοκιμασα , δεν κανει γραμμουλες , εχει διαρκεια, φωτιζει την περιοχη , και εχει μετρια καλυψη που εγω αυτη ζηταω , 9/10.
  • Σιλικονουχα βαση για το μακιγιαζ απο Radiant  για ματ αποτελεσμα εκανε παραπολυ καλη δουλεια με τους πορους και την διαρκεια του makeup, η διαρκεια ζωης της ειναι 24 μηνες  αν και την χρησιμοποιησα περισσοτερο και χρειαζομουν απειροελαχιστη ποσοτητα γ'αυτο και την πεταω με προιον μεσα επειδη εχει ληξει, θα βρειτε σχετικη αναρτηση εδω --> http://beautybyxara.blogspot.gr/2012/11/radiantbaseconcealer_7868.html και της βαζω 9,5/10.
  • Βαση ματιων Vital Radiance , την ειχα παραγγειλει απο ebay δεν εκανε καλη δουλεια με την διαρκεια των σκιων αλλα αποχρωματιζε τελειως το βλεφαρο δεν προλαβα να την τελειωσω γιατι ξεραθηκε.
  • Μασκαρα απο την Avon -big daring , πολυ ωραια μασκαρα με χοντρο τριχινο βουρτσακι δινει πολυ ογκο στις βλεαφριδες 8/10.
  • Μασκαρα Golder rose , αυτη δινει απιστευτο διαχωρισμο καθως τις γυριζει στις δικες μου πυκνες βλεφαριδες με το πλαστικο τις βουρτσακι και αυτη δινει μπαμ αποτελεσμα αλλα μετα απο ωρα αφηνει μαυρακια 9/10.
  • Μια μασκαρα που την εχω παρει αρκετες φορες γιατι ηταν αγαπημενη μου για απιστευτο διαχωρισμο και γυρισμα στις βλεφαριδες απο την Oriflame εδω θα βρειτε μια παλια αναρτηση --> http://beautybyxara.blogspot.gr/2012/10/blog-post.html 8,5/10.
  • Και τελος , η πλεον αγαπημενη μου μασκαρα  απο Sephora ειναι φοβερη θα βρειτε αναλυτικοτατο ποστ με το αποτελεσμα που δινει εδω --> http://beautybyxara.blogspot.gr/2014/10/review-sephora-full-action-extreme.html .

 Ελπιζω να σας αρεσε το σημερινο ποστ , θα χαρω να τα πουμε και στα σχολια, να μου πειτε αν εχετε δοκιμασει καποιο απο αυτα και την γνωμη σας.

Θα τα πουμε συντομα...
                                                                  Φιλακιαααα!

8 σχόλια:

  1. Το fit me το αγαπώ και εγώ για τους λόγους που ανέφερες! Θέλω πολύ να δοκιμάσω το primer προσώπου της Radiant, ειδικά αφού λες ότι κάνει καλή δουλειά με τους πόρους! Φιλιά πολλά Χαρά! :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμασεις , ειναι λιγο ακριβο αλλα πιστευω οτι αξιζει!Φιλιαα!

      Διαγραφή
  2. Το primer της Radiant το έχω βάλει στα αγαπημένα μου! Μου αρέσει πάρα πολύ! Θέλω πολύ να δοκιμάσω τα συγκεκριμένα προϊόντα της Bioten γιατί είναι μια εταιρεία που σε γενικές γραμμές με έχει αφήσει πολύ ευχαριστημένη... :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι πολυ που εχουμε την ιδια αποψη για το προιον αυτο, σιγουρα θα σε αφησουν και αυτα ευχαριστημενη-βεβαια αναλογως με τον τυπο επιδερμιδας σου!

      Διαγραφή
  3. έχω δοκιμάσει αυτό από erre due αλλά το δικό μου είναι σε μορφή τζελ! όντως αφαιρεί αβίαστα το μακιγιάζ και μόλις μου τελειώσει θα το ξαναπροτιμήσω :* Σε περιμένω και από το δικό μου blog! Φιλιά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το εχω δοκιμασει σε δειγμα το συγκεκριμενο, φιλιαα !

      Διαγραφή
  4. ωραια τα empties σου!! θελω το κονσιλεερρ :)) xxx απο http://mycolorsecrets.blogspot.gr/2015/04/empties.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή